Vážení zákazníci, na našom e-shope prebiehajú zľavy až 50% na príslušenstvo. Akcia je platná do vypredania zásob.

Najčastejšie otázky

Ako môžem u vás nakúpiť ?

Sme radi, že ste si nás vybrali. Pripravili sme jednoduchého sprievodcu našim eshopom.
Vyberte si z našich kategórií alebo si vyhľadajte produkty zadaním názvu konkrétneho tovaru, výrobcu alebo typu do vyhľadávacej kolónky.
Dostupnosť tovaru zistíte pri každom produkte – tovar skladom máme dostupný ihneď a fyzicky na našom sklade a posielame ho obvykle do 24 hodín počas pracovných dní. Tovar, ktorý nemáme skladom, dodávame ho obvykle do 2-3 týždňov.

V košíku si môžte vybrať z niekoľko možností platieb a dopravy, uplatniť kupón na zľavu alebo vybrať darček k objednávke. Tovar doručujeme do všetkých krajín EÚ.
Objednávky si môžte vyzdvihnúť a nakúpiť aj v našej Mobil-Plus predajni na Murgašovej 86/1 v Poprade.
Aktuálny stav objednávok a sledovanie balíka nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.
Na všetky objednávky sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás.

Ako môžem tovar vrátiť ?


Garantujeme 100% spokojnosť alebo vrátenie až do 100 dní.

Ak nakupujete ako spotrebiteľ a nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, môžete do 14 dní v súlade s platnou legislatívou bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť. Zodpovedáte pritom za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane príslušenstva (ak bolo k nemu dodané), nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, predlžujeme vyššie uvedenú 14-dňovú lehotu na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 100 dní odo dňa prevzatia tovaru. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:

Mobil-Plus.sk , Murgašova 90/5, 058 01 Poprad

Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Peniaze budú vrátené obvykle bankovým prevodom na účet.

Ako môžem vymeniť tovar?

Objednali ste niečo iné ako ste chceli, alebo Vám tovar jednoducho nevyhovuje? Nevadí ! Grantujeme 100% spokojnosť alebo výmenu až do 100 dní.

Preto, ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:

Mobil-Plus.sk , Murgašova 90/5, 058 01 Poprad

Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.